" تک ارزی عملگر خطی خاص تعریف شده توسط تابع فوق هندسی "

پایان نامه
چکیده

دراین پایان نامه ابتدا در مورد توابع تک ارز و خواص هندسی آنهاو همچنین رابطه ی این خواص هندسی باشرایط معادل خواص تحلیلی مطالعه می کنیم . h را کلاس همه توابع تحلیلی در دیسک واحد u وa_n را یک خانواده از همه توابع تحلیلی نرمال شده f در دیسک واحد u به شکل f(z)=z+?_(k=1)^??a_(n+k) z^(n+k) داشته باشد. سپس بااستفاده از تابع فوق هندسی گاوس و یک عملگرانتگرالی و مشتق کسری و انتگرال کسری کلاس u(?,?,?) را که شامل توابع تحلیلی تک ارز می باشد تعریف می کنیم. با تعیین شرایط روی پارامترهای ? و ? و ? بااثبات قضایای جالبی محک ستاره گونی توابع را اثبات می کنیم و کلاس مورد نظر را بطور کامل مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهیم به طوریکه اعضای خانواده u(?,?,?) ستاره گون یا تک ارز باشد. این بررسی ما را به عملگرهای تبدیلی جالبی از توابع فوق هندسی هدایت می کند که این عملگرها عضو کلاس u(?,?,?)و نیز توابع ستاره گون باشند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

کلاس توابع تحلیلی تعریف شده بر اساس عملگر دیفرانسیی جدید

توابع شرط تعلق هر کدام از توابع به هر یک از دسته ها مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و سپس خواصی مانند خواص همسایگی ها وخواص شمول وتوابع تحلیلی محدب ورشد وتوسیع قضایا وضرب هادامارد وغیره مورد بررسی قرار میگیرد در کل مقاله توابع با سری تیلور خاص با ضرایب مثبت تعریف شده بر دیسک واحد می باشند در این بحث عملگر دیفرانسیلی جدیدی معرفی شده وبا استفاده از ان خواص مهمی برای توابع متعلق به هر کدام از دسته ها...

مرتبه ستاره گونی تابع فوق هندسی گوس انتقال یافته

هدف اصلی این پایان نامه بدست آوردن مرتبه ستاره گونی وتحدب تابع فوق هندسی گاوس انتقال یافته روی پارامترهای وابسته به همان تابع در بازه های مختلف می باشد،البته دراین پایان نامه بحث های زیادی روی مرتبه تحدب وستاره گونی تابع فوق هندسی ( zf(a,b,c,zصورت گرفته است.همچنین بااستفاده ازخواص نگاشتی عملگرپیچشی کارلسون-شفرروی مرتبه ستاره گونی وتحدب تابع فوق هندسی بحث شده است.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه مراغه - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023